470

الووووو .. داداشـــــــــــ .. ! 

مامان آخر عمرشه ها ! هیچ وقت خودمونه نمی بخشیم .. بهتر نیست خودمون نگهش داریم ؟ یک ماه من و بعد به ترتیب می چرخه .. ؟ 

ببین داداش ! همه دعواها سر پوله ! اصغر آقا بردتش طبقه پایینشون که کرایشو رو بگیره .. شمام اینو می گی بخاطر اینه که حقوقه رو به پرستاره ندیم ! ..من نمی تونم ! زنم نمی تونه ... من به شما پول می دم ... شما جای من نگه دارررررررررررررر ... !!!!! 

 

... 

 

باشه .. من نگه می دارم ! مامانمه .. 

مامـــــــــــــانمه .. 

پیر شده .. الزایمره .. خودشو نمی تونه نگه داره ..  

ولی مامانمــــــه ... !  

 


 

یه پدر و مادر 10 تا بچه رو بزرگ می کنن و دکتر و مهندس و استاد تحویل جامعه می دن .. اما 10 تا بچه که نوه دار هم شاید شده باشن، عرضه نگهداری از پدر و مادر رو ندارن !!  

..

نظرات 1 + ارسال نظر
... 1391,01,13 ساعت 09:10 ب.ظ http://successking.blogfa.com/

این جهان را گفتم
هستی کون ومکان را گفتم
می توانی آیا
لفظ مادر گردی
همه ی رفعت را
همه ی عزت را
همه ی شوکت را
بهر یک ثانیه بستر گردی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
آسمان کم دارم
اختران کم دارم
رفعت وشوکت وشان کم دارم
عزت ونام ونشان کم دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد