۳۵

 

 

 

قد یه زندگی راهه. . .

فاصله بین من و تو. . .

کاش میشد که من ببینم. . . 

بار دیگه اون چشاتو. . . 

می‌سپردم بوسه‌هامو. . .

به پر قاصدک از عشق. . .

لحظه‌های با تو بودن. . .

داره هر ثانیه‌ش ارزش. . .

از چشمم دوری. . .

به قلبم نزدیک. . .

بی هم نمی‌تونیم. . .

منو بی‌وقفه عاشق کن. . .

که دلگیرم از این دنیا. . .

کی می‌تونه برای من. . .

توو یک لحظه بشه رویا. . .

چقدر دستاتو کم دارم. . .

چقدر این خونه دلگیره. . .

ولی وقتی تو اینجایی. . .

تموم دوری می‌میره. . .

از چشمم دوری. . . 

به قلبم نزدیک. . .

بی هم نمی‌تونیم. . .

از خدا می‌خوام دوباره. . . 

تو رو روبروم ببینم. . .

محو چشمای تو باشم. . .

وقتی روبروت می‌شینم. . .

اگه این فاصله می‌خواد. . .

بین ما جایی بگیره. . .

می‌گیرم تو رو توو آغوش. . .

تا که این دوری بمیره. . . 

 

 

۳۴

 

 

خوابم نمی بره، دلواپس توام، با این که بی کسم، تنها کس توام

 

خوابم نمیره، از دست دلهره، چشمای خیس من، باز از تو دلخوره

 

خوابم نمی بره، جای تو خالیه، می پرسم از خودم، باز این چه حالیه

 

انگار تو اتاق، دلواپس منه، احساس می کنم، نبضم نمیزنه

 

بازم تو نیستی، بی حوصله شدم، گلایه میکنم، هر لحظه از خودم

 

هرکاری می کنم، امشب نمیگذره، مثل شبای قبل، خوابم نمی بره