666

روزهایم را

مچاله می کنم و پرت می کنم کنج اتاق

و به اتوبوسی که

مادرم را بدوش می کشید و

از این طرف شهر به آن طرف شهر می برد

به غربت و تنهایی

و گوشه ی چادری که پاره بود و به دندان می گرفت

و مرا آبستن بود .. فکر می کنم ...

هر کجای این شهر که دست می گذارم آبستن است

و خیابانها نمی فهمند چگونه مردی جوانی اش را دست گرفته

و گوشه ی خیابان شیشه ماشین مرا می کوبد !

این شهر لعنتی

خیابانهایی که دستش را در دستم می گذارد

با من گریه می کند

راه می رود

می ترسد

هر روز شاهد

زنان آبستن و تنهایی است

که جوانیشان را بغض می کنند

خفه می شوند

و فریادشان بگوش شوهرانشان نمی رسد

من از زیر پوست این شهر با تو حرف می زنم


نظرات 1 + ارسال نظر
خرید اینترنتی 1392,05,15 ساعت 11:26 ق.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد